• يکشنبه ٨ بهمن ١٤٠٢-١٥:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٦٩
با اکثریت آراء به تصویب رسید:12-211

افتتاح حساب بانکی به نام شورای اسلامی شهر تهران

پیشنهاد افتتاح حساب در بانک رسالت به نام شورای اسلامی شهر تهران و برای امورات جاری شورا با عنایت به ماده 7 آیین نامه نحوه درآمد ها و هزینه بودجه شوراهای اسلامی کشور، با اکثریت آراء به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، خزانه دار و عضو شورای اسلامی شهر تهران، در توضیحی خاطرنشان کرد: در تاریخ 30 دی ماه 99، شورای پنجم، حسابی را در بانک رسالت با درخواست مدیرکل اجرایی و تأیید خزانه دار، افتتاح می کند که این روال طی شده؛ برخلاف نص قانون بوده است. 
وی افزود: طبق ماده 7 آیین نامه نحوه درآمد ها و هزینه بودجه شوراهای اسلامی کشور، برای افتتاح حساب در بانک، روال قانونی بر این هست که رئیس شورا درخواست افتتاح حساب می کند و اعضا تأیید می نمایند. این ترتیب و اصول قانونی در سال 99 رعایت نشده است ولی این حساب، همچنان دایر است. لذا برای اصلاح رویه و انجام مراتب کار به صورت قانونی، برای ریاست شورا، نامه نوشتیم و از همکاران درخواست می کنیم با ادامه روند فعالیت این حساب بانکی موافقت کنند. 
پس از ارائه این توضیحات، پیشنهاد مذکور با اکثریت آراء به تصویب رسید.
مهدی عباسی، عضو شورای اسلامی شهر، ضمن تشکر از حبیب کاشانی، از اهتمام خزانه دار بر رعایت قانون، قدردانی و تشکر کرد. وی همچنین از شهرداری خواستار شد برای افتتاح تمامی حسابهای بانکی خود، از شورای شهر مجوز بگیرد.  

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: